iPhone 8 și cele cu iOS 11 au probleme pe Microsoft Exchange și Outlook
iOS 11 este cel mai nou sistem de operare pentru iPhone-uri și iPad-uri, dar se pare că este departe de a fi perfect, mai ales când vine vorba de compatibilitatea cu serviciile Microsoft.
Au trecut doar câteva zile de la lansarea iOS 11 și deja încep să iasă la iveală câteva handicapuri importante ale platformei. Cel mai dureros dintre ele vizează utilizatorii de servicii de email de la Microsoft. Aparent, există o problemă surprinzătoare de compatibilitate cu serverele de email ce folosesc Microsoft Exchange. În același timp, utilizatorii de conturi de mail cu sufixul @outlook.com au o problemă.
Nicio actualizare majoră de software nu este perfectă în momentul în care ajunge pe gadgeturile a milioane de utilizatori. Indiferent cât de îndelungată a fost perioada de teste, apar deseori inconveniențe mai mici sau mai mari. Acesta este și unul dintre motivele pentru care, deși s-a lansat iOS 11 în urmă cu câteva zile, ar fi bine să aștepți cel puțin o săptămână înainte să-l instalezi pentru a fi sigur că nu mai apar alte surprize.
Prima problemă descoperită la această oră vizează incapacitatea utilizatorilor de Microsoft Exchange și Outlook.com de a trimite emailuri prin intermediul aplicației native de Mail. Deși respectiva funcție mergea perfect pe bătrânul iOS 10.3.3, cei care încearcă să expedieze un email după upgrade-ul la iOS 11 întâmpină un mesaj cât se poate de clar – ”Cannot Send Mail” (Emailul nu poate fi trimis).
Partea bună este că cei de la Apple au lansat un comunicat pe marginea subiectului și au promis că situația va fi remediată într-o actualizare ulterioară de firmware, chiar dacă nu există o dată de lansare pentru ea. Aparent, gigantul din Cupertino colaborează îndeaproape cu inginerii Microsoft pentru identificarea problemei și remedierea ei.
Până când se rezolvă, poți descărca aplicația Microsoft Outlook din AppStore pentru a interacționa fără probleme cu serviciile de email ale gigantului din Redmond.